Klachtenregeling
Heb je een klacht Laat het ons weten!!
Als je een klacht hebt is dit uiteraard zeer vervelend!
Of het nou een klacht of opmerking over een product, levering of over ons bedrijf is.... WIj HOREN HET HEEL GRAAG VAN JOU!!
Laat het ons weten en stuur een email met je klacht naar info@oliewinkeltje.nl
Wij zullen onze uiterst best doen deze in goed overleg met jou op te lossen.
Ter info:
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Als je een klacht hebt is dit uiteraard zeer vervelend!
Of het nou een klacht of opmerking over een product, levering of over ons bedrijf is.... WIj HOREN HET HEEL GRAAG VAN JOU!!
Laat het ons weten en stuur een email met je klacht naar info@oliewinkeltje.nl
Wij zullen onze uiterst best doen deze in goed overleg met jou op te lossen.
Ter info:
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Volg ons op social media
like onze Facebook pagina voor o.a winaktie's, product van de maand